Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Poplatky, vodné, stočné, rozbory pitné vody
Ceny poplatků Obce Koválovice - Osíčany v roce 2024.pdf
Porovnání položek výpočtu cen vodného a stočného za rok 2022.pdf
Výše poplatků Obce Koválovice - Osíčany v roce 2023.pdf
Výše poplatků Obce Koválovice - Osíčany v roce 2022.pdf
Ceny poplatků obce Koválovice - Osíčany pro rok 2021.pdf
PROTOKOL -ÚPLNÝ ROZBOR PITNÉ VODY 11. 7. 2022.pdf
PROTOKOL - PITNÁ VODA 07/2022.pdf
Rozbor pitné vody 1 ze dne 22. 2. 2021.pdf
Rozbor pitné vody 2 ze dne 22. 2. 2021.pdf
Rozbor pitné vody 1 ze dne17. května 2021.pdf
Rozbor pitné vody 2 ze dne 17. května 2021.pdf
Rozbor pitné vody 31.8.2021.pdf
Rozbor pitné vody 9. 9. 2021 (1).pdf
Rozbor pitné vody 9. 9. 2021 (2).pdf
Rozbor pitné vody 29. 11. 2021.pdf
Rozbor pitné vody 23. 2. 2022.pdf
Rozbor pitné vody 1.7.2022.pdf
Rozbor pitné vody 14.9.2022.pdf
Rozbor pitné vody z 23. 11. 2022.pdf
Rozbor pitné vody 23. 11. 2022.pdf
Rozbor pitné vody 1. 3. 2023.pdf
Rozbor pitné vody 22.5.2023.pdf
Rozbor pitné vody 25. 9. 2023.pdf
Rozbor pitné vody 14.11.2023.pdf
Rozbor pitné vody 7.12.2023.pdf
Rozbor pitné vody 26.2.2024.pdf
Porovnání cen vodného a stočného Koválovice - Osíčany za rok 2021.xlsx
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí 8:00 - 16:00
Středa 8:00 - 16:00
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Koválovice 67, 798 29, Tištín úředních dnech a hodinách:
Pondělí 8:00 - 16:00
Středa 8:00 - 16:00
Telefonické podání: 582 388 434, 724 180 324
Poštou na adresu Obecní úřad, Koválovice 67, 798 29, Tištín
Elektronicky na e-mail: ou@kovaloviceosicany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: j5cazh3
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba | |
---|---|---|
Od 1. ledna 2024 dochází ke změně výše poplatku za legalizaci — ověření podpisu, a to na 50 korun. Původní výše poplatku byla 30 korun | 50,- Kč | |
Poplatek za vidimaci — ověření listiny | 30 ,- Kč za 1 stranu. | |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | 100,- Kč | |
pronájem KD | 1.000,- Kč | |
- jednostranně formát A4 | 3,- Kč/ks | |
- oboustranně formát A4 | 4,- Kč/ks | |
- jednostranně formát A3 | Kč/ks | |
- přistavení kontejneru na bioodpad | 200,- Kč/den | |
- kompaktní disk (CD) | Kč/ks | |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | 15,- Kč | |
ostatní náklady |
dle skutečně vynaložených nákladů |